KUSHIZZI PROJECT  櫛橋 茉由

KUSHIZZIPROJECTオフィシャルブログ

<

I'm comfortable using English.

Today morning I trained with my teammates from 8 to 11.

After I cooked a lunch, these are the spagetti with clams, I missed it, so i bought the sause of clams at supermarket!!

 

I love it, If I order the menu at the restaurant, the cost is 14 euro.

 

Listen!! It is only 3 euro!!!!! Ahaha it's cheap!!!!

 

 

f:id:obajpn:20180417191140j:image

 

Why I use English? because I'm studying, my problem is always mix Italian and English.

The preposision is complicated..It's similar...

 

Anyway, when I use Japanese on the blog, It became serious.. not?

 

English and Italian have not too much formal word than Japanese, I think .

Japanese have SONKEIGO KENZYOGO TEINEIGO...many kind of formal word, oh my god.

 

So, I like English., when you talking with me, please speaking English or Italian. AHAHA.

 

 

For 3 days, I'll go back to Japan.

I'm looking forward to eating Ramen!!! AHAHA.

 

youtu.be

 

 

今日の朝、私はチームメイトと8対11で訓練をしました。

私が昼食を作った後は、これは貝のスパゲッティなので、それを逃してしまったので、スーパーマーケットで大さじを買いました!!

 

私はそれを愛する、私はレストランでメニューを注文する場合、コストは14ユーロです。

 

聴く!! それはわずか3ユーロです!!!!! ああ、安い!!!!

 

 

 

 

なぜ私は英語を使うのですか? 私は勉強しているので、私の問題は常にイタリア語と英語が混在しています。

前置詞は複雑です。似ています...

 

とにかく、私はブログで日本語を使うと、真剣になった。

 

英語とイタリア語は日本語よりもあまり正式な言葉ではないと私は思う。

日本にはソニーケイ・ケンゾーゴ・テネイゴ...正式な言葉がたくさんあります。

 

だから、私は英語が好きです。

 

 

3日間、私は日本に帰ります。

私はラーメンを食べるのを楽しみにしています! アハハ