KUSHIZZI PROJECT  櫛橋 茉由

KUSHIZZIPROJECTオフィシャルブログ

<

So from today.

I write the blog English from today, not everyday, sometimes.

 

 

Why? because I'll try an exam of English level B2 on December,

but my English level is B1 now, I use Italian and Japanese everyday.

 

So Let's start. My writing skill training.

If my friends you can't understand the paragraph, don't worrry.

After I translate with google translate.

 

 

 

Anyway, I started my lesson at university this Monday, and then I found my English teacher on internet, so I'm preparing the exam.

 

I can do it!!!

 

 

Actually, I'm training now, with my coach and my teammates,

We joined new season, this season is called Olympic season.

 

My last season in Italy. Definitely. 

 

Don;t cry, we can go to next step, next direction, next goal.

 

 

I'm sleepy... good night.

 

私はブログを毎日ではなく、今日から英語で書いています。

 

 

どうして? 12月に英語レベルB2の試験を試すからです。

私の英語レベルは現在B1です。イタリア語と日本語を毎日使う.

 

 

それでは始めましょう。 私のライティングスキルトレーニング。

私の友人があなたが段落を理解できないなら、心配しないでください。

Google翻訳で翻訳します。

 

 

 

とにかく、私は今週の月曜日に大学で授業を始め、インターネットで英語の先生を見つけたので、試験を準備しています。

 

できます!!!

 

 

実際、私はコーチとチームメイトと一緒にトレーニングをしています。

新しいシーズンに参加しました。このシーズンはオリンピックシーズンと呼ばれます。

 

イタリアでの私の最後のシーズン。 絶対に。

 

泣かないで、次のステップ、次の方向、次の目標に進むことができます。

 

 

眠い...おやすみなさい。