KUSHIZZI PROJECT  櫛橋 茉由

KUSHIZZIPROJECTオフィシャルブログ

<

Happy Monday!!

So from today, I introduce to my favorite song!!!!

 

 

 

TODAY SONG

 


The Chainsmokers & Coldplay - Something Just Like This (Live at the BRITs)

 

 

 

I LOVEEEEEEEEE it.

 

 

 

LOVE COLDPLAY, THE CHAINSMORKERS.

 

 

 

Few years ago I didn't like English song, I loved J-pop.

 

 

 

BUt now, why do I listen to these???

 

 

 

don't know.

 

 

 

Anyway this lyrics is

 

 

I've been reading books of old
The legends and the myths
Achilles and his gold
Hercules and his gifts
Spiderman's control
And Batman with his fists
And clearly I don't see myself upon that list
But she said, where'd you wanna go?
How much you wanna risk?
I'm not looking for somebody
With some superhuman gifts
Some superhero
Some fairytale bliss
Just something I can turn to
Somebody I can kiss
I want something just like this
Doo-doo-doo, doo-doo-doo
Doo-doo-doo, doo-doo-doo
Doo-doo-doo, doo-doo-doo
Oh, I want something just like this
Doo-doo-doo, doo-doo-doo
Doo-doo-doo, doo-doo-doo
Doo-doo-doo, doo-doo-doo
Oh, I want something just like this
I want something just like this
I've been reading books of old
The legends and the myths
The testaments they told
The moon

 

 

 

I WANT SOMETHING LIKE THIS.

 

 

 

What's????? yeah, me too. I thought when I read the lyrics, so what's SOMETHING LIKE THIS???

 

 

 

 

She doesn't want to a superman.

 

but I want to be a superman. right?

 

 

それで、今日から好きな歌を紹介します!!!!

 

 

 

今日の歌

 


チェーンスモーカーズ&コールドプレイ-サムシングジャストライクディス(Live at the BRITs)

 

 

 

私はそれが大好きです。

 

 

 

LOVE COLDPLAY、THE CHAINSMORKERS。

 

 

 

数年前、私は英語の歌が好きではなく、J-popが大好きでした。

 

 

 

今、私はこれらを聞くのですか?

 

 

 

わからない。

 

 

 

とにかくこの歌詞は

 

 

私は昔の本を読んでいます
伝説と神話
アキレスと彼の金
ヘラクレスと彼の贈り物
スパイダーマンのコントロール
そして、拳を持ったバットマン
そして、明らかに私はそのリストに自分自身を見ていません
しかし、彼女は言った、どこに行きたい?
どれだけリスクを冒したいですか?
私は誰かを探していません
超人的な贈り物を
スーパーヒーロー
おとぎ話の至福
ちょうど私が向けることができる何か
キスできる人
このようなものが欲しい
ドゥードゥー、ドゥードゥー
ドゥードゥー、ドゥードゥー
ドゥードゥー、ドゥードゥー
ああ、私はこのようなものが欲しい
ドゥードゥー、ドゥードゥー
ドゥードゥー、ドゥードゥー
ドゥードゥー、ドゥードゥー
ああ、私はこのようなものが欲しい
このようなものが欲しい
私は昔の本を読んでいます
伝説と神話
彼らが語った遺言
ムーン…

 

 


私はこれが好きです。

 

 

 

なに?うん、私も。私は歌詞を読んだときに考えたので、これに似たものは何ですか?

 

 

 

 

彼女はスーパーマンになりたくない。

 

しかし、私はスーパーマンになりたいです。